Evenement

Boekpresentatie: Brand Metrics that Matter

Publicatiedatum: 14 | 11 | 2017
Delen:
  • Datum:14 november 2017
  • Tijd:14.30 - 17.00 uur
  • Locatie:Doelenzaal, UB (UvA)
    Singel 425
    1012 WP Amsterdam
Dit evenement heeft reeds plaatsgevonden. Lees hier het verslag.

 

Het merk staat steeds meer centraal in de organisatie. Het is daarom essentieel om de gezondheid, prestaties en ontwikkelingen van het merk te meten. Het is echter een uitdaging om de juiste brand metrics te selecteren. Een enorme hoeveelheid metrics vraagt de aandacht van merkbeheerders. Maar welke zijn nu écht belangrijk? Publicatie 74: Brand Metrics, dient als handleiding om de ‘metrics that matter’ te selecteren, de metrics die merkbeheerders kunnen helpen hun merk écht te laten groeien.


Op dinsdag 14 november 2017 presenteren Daan Muntinga en Stefan Bernritter hun onderzoek naar brand metrics. Ze presenteren een overzicht van de belangrijkste inzichten en 10 geboden voor een meer zinvolle merkmeting.

Vervolgens nodigen we je uit om aan de hand van een aantal stellingen mee te praten over het onderwerp. Drie experts uit de praktijk – Rob Revet (Delta Lloyd), Floor Nooitgedagt (Kantar TNS) en Hugo Petit dit de la Roche (Underlined) – zullen ieder twee stellingen verdedigen. De discussie zal worden geleid door Peeter Verlegh (Vrije Universiteit Amsterdam).


LET OP
: De bijeenkomst is exclusief beschikbaar voor onze SWOCC begunstigers.
Geen SWOCC begunstiger maar wel geïnteresseerd? Mail naar info@SWOCC.nl

Programma

14.30 Ontvangst
15.00 Aanvang programma
17.00 Borrel

Sprekers

Daan Muntinga en Stefan Bernritter
Auteurs SWOCC 74: Brand Metrics

Rob Revet
Brand Manager – Delta Lloyd

Floor Nooitgedagt
Senior Research Executive – Kantar TNS

Hugo Petit de la Roche
Strategy & Research Director – Underlined

Moderator
Prof. dr. ir. Peeter Verlegh
Hoogleraar Marketing – Vrije Universiteit Amsterdam & Bestuurslid SWOCC

 

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie