- Datum:14 november 2017
- Tijd:14.30 - 17.00 uur
- Locatie:Doelenzaal, UB (UvA)
Singel 425
1012 WP Amsterdam
Het merk staat steeds meer centraal in de organisatie. Het is daarom essentieel om de gezondheid, prestaties en ontwikkelingen van het merk te meten. Het is echter een uitdaging om de juiste brand metrics te selecteren. Een enorme hoeveelheid metrics vraagt de aandacht van merkbeheerders. Maar welke zijn nu écht belangrijk? Publicatie 74: Brand Metrics, dient als handleiding om de ‘metrics that matter’ te selecteren, de metrics die merkbeheerders kunnen helpen hun merk écht te laten groeien.
Op dinsdag 14 november 2017 presenteren Daan Muntinga en Stefan Bernritter hun onderzoek naar brand metrics. Ze presenteren een overzicht van de belangrijkste inzichten en 10 geboden voor een meer zinvolle merkmeting.
Vervolgens nodigen we je uit om aan de hand van een aantal stellingen mee te praten over het onderwerp. Drie experts uit de praktijk – Rob Revet (Delta Lloyd), Floor Nooitgedagt (Kantar TNS) en Hugo Petit dit de la Roche (Underlined) – zullen ieder twee stellingen verdedigen. De discussie zal worden geleid door Peeter Verlegh (Vrije Universiteit Amsterdam).
LET OP: De bijeenkomst is exclusief beschikbaar voor onze SWOCC begunstigers.
Geen SWOCC begunstiger maar wel geïnteresseerd? Mail naar info@SWOCC.nl
Programma
14.30 Ontvangst
15.00 Aanvang programma
17.00 Borrel
Sprekers
Daan Muntinga en Stefan Bernritter
Auteurs SWOCC 74: Brand Metrics
Rob Revet
Brand Manager – Delta Lloyd
Floor Nooitgedagt
Senior Research Executive – Kantar TNS
Hugo Petit de la Roche
Strategy & Research Director – Underlined
Moderator
Prof. dr. ir. Peeter Verlegh
Hoogleraar Marketing – Vrije Universiteit Amsterdam & Bestuurslid SWOCC