persoon

Rob Revet

Delen:

Rob Revet werkt als zelfstandig merkstrateeg en interim merkmanager via zijn bureau FNDMNTL en is sinds 2017 lid van de Raad van Advies van SWOCC.

“Merken zijn fundamenteel voor het succes van ondernemingen nu en hun voortbestaan straks. Daarom is het essentieel dat we in de praktijk onderbouwde beslissingen kunnen nemen over merkstrategie en de tactiek om die te realiseren. Weten in plaats van aannemen of werken op onderbuikgevoel. SWOCC helpt het marketingvak hier enorm bij door het uitvoeren en delen van wetenschappelijk onderzoek naar merken. Ik zet me daarom graag in voor SWOCC. Het houdt me bovendien zelf scherp en het helpt me om inhoudelijk beter te adviseren.”

Rob studeerde Communicatiemanagement aan de Hogeschool van Utrecht en volgde een  master in Brand Management bij EURIB in Rotterdam. Deze master sloot hij cum laude af met een onderzoek naar klantbehoud bij merkrationalisatie en rebranding binnen merkportfolio’s. Rob deelt zijn ervaring en kennis over merken, merkstrategie en merkmanagement actief als blogger bij Marketingfacts. Verder schrijft hij als co-auteur mee aan het Marketingfacts Jaarboek.

Rob heeft jarenlange ervaring als product-, marketing- en brandmanager binnen de zakelijke, financiële en particuliere dienstverlening. Zo was hij tot 2018 bij Delta Lloyd verantwoordelijk voor de merkstrategie en merkpositionering. Daarvoor werkte hij als interimmer aan uiteenlopende merk- en marketingvraagstukken bij onder andere AEGON, a.s.r. en Nationale Nederlanden. Rob heeft veel ervaring met herpositionering en rebranding en het uitvoeren van strategisch merkonderzoek.

Neem contact op met Rob Revet

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie