SWOCC Selectie

Een SWOCC Selectie presenteert korte samenvattingen en de praktische implicaties van onderzoek dat recent in gerenommeerde wetenschappelijke tijdschriften is verschenen.

3

SWOCC Selectie 2018

In de laatste Selectie van dit jaar presenteren we zeven samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing- en communicatievakgebied. Lees verder

4

SWOCC Selectie 2017

In deze vierde Selectie van 2017 zijn vijf artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie voor in te zetten communicatiestrategieën en – middelen.  Lees verder

3

SWOCC Selectie 2017

In deze derde Selectie van 2017 zijn vijf artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie over merk en management en merk en communicatie. Lees verder

2

SWOCC Selectie 2017

In deze tweede Selectie van 2017 zijn vijf artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie, enerzijds over hoe je consumenten gelukkig maakt en anderzijds over het werk als marketeer. Lees verder

1

SWOCC Selectie 2017

In deze eerste Selectie van 2017 zijn vijf artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie, enerzijds over hoe je consumenten gelukkig maakt en anderzijds over het werk als marketeer. Lees verder

4

SWOCC Selectie 2016

In deze vierde editie van Selectie 2016 aandacht voor drie onderwerpen: loyaliteit, design en merkencompetitie. In totaal zijn er vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen samengevat. Lees verder

3

SWOCC Selectie 2016

In deze derde editie van Selectie 2016 aandacht voor twee onderwerpen: consumentenkracht en merk & associaties. In totaal zijn er vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen samengevat. Lees verder

2

SWOCC Selectie 2016

In deze tweede Selectie van 2016 aandacht voor drie onderwerpen: prijs- en portfoliomanagement en nieuwe inzichten met betrekking tot social advertising. In totaal zijn vijf recent verschenen artikelen samengevat. Lees verder