rood boekje

SWOCC Selectie 2020 - 4

Publicatiedatum: 04 | 01 | 2021
Delen:

In de vierde kwartaaluitgave van de Selectie in 2020, presenteert SWOCC vier samenvattingen van wetenschappelijke onderzoeken. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing en communicatievak op het gebied van merkportfolio, psychologisch eigenaarschap, marketing van luxe merken en de kracht van visuele afbeeldingen.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:

Product- en merkportfoliogrootte
1. De effectiviteit van product- en merkportfolio grootte

Psychologisch eigenaarschap
2. Delen werkt beter als je je eigenaar voelt

Luxe merken en merkvergelijking
3. Hoe de inzet van hedonisme bij luxe merken zorgt voor meer verkoop

Afbeeldingen en merkperceptie
4. Eén beeld spreekt duizend woorden

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.