Geen tijd om vakliteratuur door te ploegen, maar wél benieuwd naar de nieuwste wetenschappelijke inzichten over merken en communicatie? Luister dan naar de SWOCC Selectie: een slimme en toegankelijke audioreeks waarin we het meest relevante en recente wetenschappelijke onderzoek voor merkprofessionals bespreken.
De SWOCC Selectie Podcast is een samenwerking tussen SWOCC en Audio agency Airborne. Samen vertalen we wetenschap naar audio – helder, inspirerend en toepasbaar. Geen droge statistieken of ingewikkeld jargon, maar concrete inzichten en vertalingen naar de praktijk. We lichten zorgvuldig geselecteerde studies uit en gaan in gesprek met experts over wat jij er al professional écht mee kunt. Of je nu onderweg bent, sport of gewoon even je scherm wilt mijden: SWOCC Selectie biedt je verdieping op thema’s als merkactivisme, consumentenvertrouwen, storytelling, positionering en merkrelaties – waar en wanneer jij wilt.
Ieder kwartaal lichten de redactieleden van de SWOCC Selectie zes wetenschappelijke artikelen uit, schrijven daar toegankelijke artikelen voor en lezen deze voor. Daarnaast bespreekt SWOCC-directeur Joost Verhoeven met twee gasten in een extra aflevering de betekenis en het belang van twee van de onderzoeken in de SWOCC Selectie Podcast.
Waar de SWOCC Selectie normaliter enkel beschikbaar is voor onze begunstigers, vieren we de lancering van deze audioreeks door de eerste editie voor iedereen openbaar beschikbaar te stellen! Luister direct naar de audio-artikelen en de eerste podcast aflevering. In deze aflevering bespreekt Joost samen met Margot Bouwman en Onno Maathuis twee artikelen over positionering.
Wil je de volgende editie niet missen? Word begunstiger!