nieuws item

Nieuwe namen in Raad van Advies SWOCC

Publicatiedatum: 13 | 04 | 2017
Delen:

Rob Revet (Delta Lloyd) en Natasja van Eijsden (Obvion) zijn toegetreden tot de Raad van Advies.

Rob Revet is sinds 2013 als brandmanager bij Delta Lloyd verantwoordelijk voor de merkstrategie en merkpositionering. Daarvoor werkte hij als interimmanager aan uiteenlopende merkvraagstukken bij onder andere AEGON, ASR en Nationale-Nederlanden en als marketingmanager binnen de zakelijke en particuliere dienstverlening.

Natasja van Eijsden is als Manager Marketingcommunicatie verantwoordelijk voor het merk Obvion en daarmee de verankering van het merk Obvion zowel binnen als buiten de organisatie. Eerder werkte zij bij Rabobank, CZ, Interpolis en VieCuri.

SWOCC heet Rob en Natasja van harte welkom!

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.