nieuws item

Iris van Ooijen nieuwe SWOCC-promovendus

Publicatiedatum: 21 | 01 | 2013
Delen:

Iris van OoijenOp maandag 21 januari is Iris van Ooijen begonnen als SWOCC-promovendus. Na haar studie Sociale Psychologie heeft zij de Research Master Behavioural Science aan de Radboud Universiteit Nijmegen afgerond. Hier specialiseerde zij zich in onderzoek naar sociale beïnvloeding, persuasieve boodschappen en onbewuste processen.

 

Als SWOCC-promovendus zal Iris zich de komende drie jaar bezig gaan houden met de perceptie van prijs- en kwaliteitskenmerken in productomgevingen en de invloed hiervan op (onbewuste) attitudes en consumentengedrag. Ook onderzoekt zij hoe cognitieve controle deze processen beïnvloedt.

Begin 2016 zal Iris het onderzoek naar Fast Decisions in Complex Environments afronden en bij The Amsterdam School of Communications Research (ASCoR) promoveren.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.