nieuws item

Daan Muntinga wint AMMA!

Publicatiedatum: 20 | 05 | 2009
Delen:

Op de jaarlijkse uitreiking van de AMMA awards heeft Daan Muntinga met zijn onderzoek naar de keerzijde van sportsponsoring de Hans du Chatinierprijs voor studenten gewonnen! Deze prijs wordt door de MWG toegekend aan het beste mediacommunicatie-scriptieonderzoek.

Uit het juryrapport: “Deze verrassende publicatie […] biedt niet alleen een degelijke literatuuranalyse, maar ook een representatief survey onderzoek, gevolgd door een goed doordachte statistische analyse. Een en ander is met een vlotte pen opgeschreven.” Muntinga sluit af met een goed bruikbaar advies voor adverteerders [..]. “Wees voorbereid op crisiscommunicatie als je je op het terrein van sportsponsoring begeeft”.

Het onderzoek van Daan Muntinga is mei 2008 bij SWOCC gepubliceerd als publicatie 44 en is door begunstigers aan te vragen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.