To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1218
resultaten
Succesvolle valorisatie: hoe werk je samen met universiteiten?
Blogs uit de SWOCC Selectie
27/09/17 door SWOCC
Lees verder over Succesvolle valorisatie: hoe werk je samen met universiteiten?
Leidt liken op Facebook tot merkliefde?
Blogs uit de wetenschap
26/09/17 door Marijn Meijers
Lees verder over Leidt liken op Facebook tot merkliefde?
'Ikigai' – het wondermiddel voor groei, loyaliteit en merkwaarde
Columns
20/09/17 door Jasper Bronner
Lees verder over 'Ikigai' – het wondermiddel voor groei, loyaliteit en merkwaarde
One size fits all? Hoe je als PR-professional de aandacht van journalisten trekt
Blogs uit de wetenschap
18/09/17 door Mark Boukes
Lees verder over One size fits all? Hoe je als PR-professional de aandacht van journalisten trekt
Crisiscommunicatie tips: waarom je zelf het slechte nieuws moet vertellen
Blogs uit de wetenschap
12/09/17 door Jos Hornikx
Lees verder over Crisiscommunicatie tips: waarom je zelf het slechte nieuws moet vertellen
Boys will be boys? Hoe kinderen naar sekse-stereotype reclames kijken
Blogs uit de wetenschap
04/09/17 door Esther Rozendaal
Lees verder over Boys will be boys? Hoe kinderen naar sekse-stereotype reclames kijken
Reclamebereik: We kunnen het meten, maar nooit echt weten
Columns
30/08/17 door Andy Mosmans
Lees verder over Reclamebereik: We kunnen het meten, maar nooit echt weten
Hoe mooie producten leiden tot ontevreden consumenten
Blogs uit de wetenschap
28/08/17 door Ilona de Hooge
Lees verder over Hoe mooie producten leiden tot ontevreden consumenten
Woord van de redactie
SWOCC Selectie artikel
25/08/17 door SWOCC
Lees verder over Woord van de redactie
Hoe communiceer je versheid anders dan door het product zelf?
SWOCC Selectie artikel
24/08/17 door SWOCC
Lees verder over Hoe communiceer je versheid anders dan door het product zelf?
Effectieve merk communicatie op social media: B2B versus B2C
SWOCC Selectie artikel
24/08/17 door SWOCC
Lees verder over Effectieve merk communicatie op social media: B2B versus B2C
De positieve invloed van negatieve word of mouth
SWOCC Selectie artikel
24/08/17 door SWOCC
Lees verder over De positieve invloed van negatieve word of mouth
«
1
…
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.