To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Politieke merken en het zelfconcept
Columns
24/06/22 door Tom Dobber
Lees verder over Politieke merken en het zelfconcept
Reclame en fake news: lopen merken het risico om ‘besmet’ te raken?
Blogs uit de wetenschap
23/06/22 door Brahim Zarouali
Lees verder over Reclame en fake news: lopen merken het risico om ‘besmet’ te raken?
Medewerkers als Merkbouwers
Columns
23/06/22 door Joost Verhoeven
Lees verder over Medewerkers als Merkbouwers
Van medewerkers als merkbouwers naar medewerkers als primaire merkconsumenten
Columns
22/06/22 door Marc van Eck
Lees verder over Van medewerkers als merkbouwers naar medewerkers als primaire merkconsumenten
Merkactivisme: Van een steentje in de vijver naar een baksteen door het raam
Columns
21/06/22 door Peeter Verlegh
Lees verder over Merkactivisme: Van een steentje in de vijver naar een baksteen door het raam
Merkleiderschap door integriteit en waardecreatie
Columns
20/06/22 door Frank Peters
Lees verder over Merkleiderschap door integriteit en waardecreatie
Hoe kunnen merken leiding nemen in de transitietijd?
Columns
18/06/22 door
Lees verder over Hoe kunnen merken leiding nemen in de transitietijd?
Purpose-driven branding: de moed van het eerlijke verhaal
Columns
17/06/22 door Guy van Liemt
Lees verder over Purpose-driven branding: de moed van het eerlijke verhaal
Een beetje waarde toevoegen is niet meer genoeg
Columns
16/06/22 door Kim Cramer
Lees verder over Een beetje waarde toevoegen is niet meer genoeg
Een merk gaat tijdelijk “op zwart” – wat betekent dit voor de verkoopcijfers?
SWOCC Selectie artikel
15/06/22 door SWOCC
Lees verder over Een merk gaat tijdelijk “op zwart” – wat betekent dit voor de verkoopcijfers?
Gepersonaliseerde advertenties – wat weet de consument ervan en hoe beïnvloedt dit gedrag?
SWOCC Selectie artikel
15/06/22 door SWOCC
Lees verder over Gepersonaliseerde advertenties – wat weet de consument ervan en hoe beïnvloedt dit gedrag?
Het communiceren van de “triple bottom line“ via bedrijfswebsites
SWOCC Selectie artikel
15/06/22 door SWOCC
Lees verder over Het communiceren van de “triple bottom line“ via bedrijfswebsites
«
1
…
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.