- Datum:03 October 2023
- Tijd:14:00 - 18:00
- Locatie:C10.20, Gebouw C, Roeterseilandcampus, Nieuwe Achtergracht 166 – Amsterdam
Dit evenement heeft reeds plaatsgevonden. Lees hier het verslag.
Hoe kan je je merk laten groeien? Hoe bepaal je de richting van je merk? En hoe blijf je als merk van betekenis? Aan de hand van de modellen van Keller en Sharp nemen onze inspirerende sprekers je mee in de wereld van merken en merkgroei en krijg je inzicht in de do’s en don’ts bij het effectief meten van merken.
Tijdens dit interactieve evenement op dinsdag 3 oktober 2023 ontdek je nieuwe inzichten over merken en krijg je de kans om vragen te stellen en in gesprek te gaan met de sprekers en jouw vakgenoten.
Voor wie is deze bijeenkomst?
De bijeenkomst is interessant voor iedereen die zich bezighoudt met strategisch communicatie en merkmanagement. Aanmelden is mogelijk tot uiterlijk vrijdag 29 september 2023.
Let op: het aantal deelnemers voor dit SWOCC evenement is beperkt. Bekijk dus snel het programma en reserveer jouw plekje via onderstaand formulier.
Aanmelden als begunstiger?
Zien we jou bij ons SWOCC-event: How brands grow op 3 oktober? Log dan eerst in met jouw begunstigersaccount en meld je hieronder aan.
Geen begunstiger?
We organiseren deze bijeenkomst voor onze begunstigers. Ben je geen SWOCC-begunstiger maar wel geïnteresseerd? Mail naar info@swocc.nl.
Programma
14.00 – 14.30 uur Inloop
14.30 – 14.35 uur Welkom door Lotte Willemsen (Directeur SWOCC)
14.35 – 14.45 uur Het gedachtengoed van Keller vs Sharp uitgelicht – Daan Muntinga
14.45 – 15.15 uur Daan Muntina – (Strategy Director Mensch)
Marketing kan enorm bijdragen aan bedrijfsgroei, maar verliest desondanks in veel organisaties aan strategische invloed. Dus rijst de vraag: wat kunnen we leren van CMO’s die wél invloed hebben? Daan gaat tijdens zijn presentatie in op de vraag wat CMO’s kunnen doen om hun marketing echt effectief te maken.
15.15 – 15.45 uur Noud Schartman – (Phd Vrije Universiteit/Validators)
Noud is gast eindredacteur van de SWOCC Selectie Special over Merkgroei die eind september bij SWOCC verschijnt. Noud gaat in op de belangrijkste learnings uit deze verzamelbundel van de SWOCC Selectie. Hierin worden uiteenlopende manieren om je merk te laten groeien besproken. Hoe communiceer je als merk op een effectieve manier? Hoe werkt het effect van je reclame op je sales nou precies? En hoe breid je je productportfolio verstandig uit? Hiernaast geeft hij aan de hand van zijn promotie-onderzoek inzicht in de samenhang tussen adverteren en mental availability.
15.45 – 16.00 uur Pauze
16.00 – 16.30 uur Jorge Labadie – (Strategy Director 37°Celsius en Chief Lecturer bij UvA Academy)
Jorge gaat in op de battle tussen Sharp (merkgroei) versus Keller (merkresonantie) en de mogelijkheden om merkimago (wetenschappelijk) te managen. Aan de hand van een live case laat hij zien dat differentiatie niet alleen bestaat, maar ook een positief effect heeft op klantgedreven merkwaarde.
16.30 – 17:00 uur Paneldiscussie
17.00 – 18.00 uur Gelegenheid om te netwerken
Sprekers
Daan Muntinga (Strategy Director Mensch en Kerndocent Strategic Marketing Nyenrode Business Universiteit)
Noud Schartman (Phd Vrije Universiteit/Validators)
Jorge Labadie (Strategy Director 37°Celsius en Chief Lecturer bij UvA Academy)
Locatie
C10.20, Gebouw C, Roeterseilandcampus, Nieuwe Achtergracht 166 – Amsterdam