- Datum:15 september 2020
- Tijd:14:30 - 16:30 uur
Dit evenement heeft reeds plaatsgevonden. Lees hier het verslag.
Door digitalisering, een explosie van media-kanalen en een overvloed aan content, is aandacht schaars. Consumenten besteden hun aandacht alleen aan content en merken die er voor hen toe doen en die – hoe kan het ook anders – de aandacht trekken. Hoe zorg je er als merk voor dat jouw boodschap de aandacht trekt en de consument bereikt?
Tijdens deze online SWOCC masterclass leer je hoe je aan de hand van wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers jouw boodschap op een effectieve manier overdraagt. Klaas Weima (Energize) licht aan de hand van empirische observaties toe waarom aandacht superschaars is. Waar moet je als marketeer rekening mee houden voor het bereiken van je doelgroep? Peeter Verlegh (VU Amsterdam) illustreert wetenschappelijk onderzoek dat ten grondslag ligt aan de zes bewezen aandachtstrekkers. Vervolgens zal André Koster (Frontier Marketeer) ingaan op de relatie tussen aandacht en winnende Effie cases: wat betekent aandacht voor de effectiviteit?
Voor wie?
De online masterclass is interessant voor marketing- en communicatieprofessionals die zich bezighouden met campagnes voor merken. De online masterclass biedt concrete tools en inzichten die jou helpen om de effectiviteit van je merkcommunicatie te vergroten.
Je kunt je hieronder inschrijven voor de online masterclass indien je SWOCC begunstiger bent. Geen begunstiger maar wel geïnteresseerd? Mail naar info@swocc.nl.
Programma
15 september 2020
14:30 – 16:30 uur Online Masterclass
Sprekers
Klaas Weima
Energize
Peeter Verlegh
VU Amsterdam en bestuurslid SWOCC
André Koster
Frontier Marketeer