- Datum:24 May 2016
- Tijd:14.30 - 17.00 uur
- Locatie:Doelenzaal, UB (UvA)
Singel 425, Amsterdam
Het actieve online mediaconsumptiegedrag van consumenten biedt veel advertentiemogelijkheden. Tegelijkertijd maakt het gerichte media-inzet moeilijker. Hoe kan jij het gesprek over media-inzet tussen adverteerders, mediabureaus en reclamebureaus verbeteren? Welke media passen het beste bij welke communicatiedoelstellingen en welke fases in het aankoopproces?
Op dinsdag 24 mei geeft Hilde Voorveld antwoord op deze vragen. Dan presenteert zij de nieuwste SWOCC-publicatie ‘Mediaorkestratie’. Zij laat zien hoe adverteerders op basis van mediakarakteristieken gestructureerde en onderbouwde keuzes kunnen maken over de inzet van merkcommunicatie. Aansluitend reflecteren Niki Lin – Agency Media Consultant bij Google – en Kirsten van der Sluijs – Mediamanager bij Nestlé – vanuit de praktijk op het onderwerp.
Sprekers:
Hilde Voorveld – auteur SWOCC 71
Niki Lin – Agency Media Consultant Google
Kirsten van der Sluijs – Mediamanager Nestlé
Begunstigers kunnen zich aanmelden via info@swocc.nl. Na aanmelding ontvang je een bevestiging en routebeschrijving.
LET OP: deze bijeenkomst is exclusief voor begunstigers.
Programma
14.30 Ontvangst
15.00 Aanvang programma
16.30 Borrel
Download de PDF