- Datum:21 November 2016
- Tijd:14.30 - 17.00 uur
Om op te vallen tussen de vele advertenties die mensen dagelijks te zien krijgen, wordt er op creatieve manieren met de combinatie van media en boodschap omgegaan. Hoe kan inzet van onconventionele media een belangrijke bijdrage leveren aan je campagnedoelstellingen?
Op maandag 21 november presenteert Jiska Eelen de nieuwste SWOCC-publicatie. Deze gaat over Creative Media Advertising (CMA), een reclamestrategie die op verrassende wijze objecten inzet als medium – denk aan een bankje, douche of tunnel – waarbij dit medium ook impliciet de merkboodschap communiceert.
Voordat Jiska uiteen zal zetten hoe CMA effectief kan worden ingezet, schetst Daan de Raaf een overzicht van de mogelijkheden voor creatief adverteren. Tot slot zal Ferry Bol een geslaagde CMA-case presenteren: Xylifresh als eerste bitsponsor van de hockey-hoofdklasser Amsterdam.
Programma
14.30 Ontvangst
15.00 Aanvang programma
16.30 Borrel
Download de PDF