Activiteiten

SWOCC4 oktober 2013

Merkmanagement in de toekomst

Het merk speelt een centrale rol in de marketing en communicatie van veel organisaties. Traditiegetrouw worden merken gebouwd door de organisatie, door zorgvuldig geplande marketingactiviteiten. Maar tijden veranderen. Merken staan onder druk, en de controle over het merk verwatert. De “macht” lijkt te verschuiven van de marketeer naar de consument. Deze ontwikkelingen creëren onrust bij […] Lees verder

SWOCC12 maart 2013

Prof. dr. Michael Belch

Prof. dr. Michael (Mickey) Belch is de tweede Giep Franzen/SWOCC fellow en zal spreken op de Social Media Day van SWOCC op 18 april 2013. Belch is hoogleraar marketing aan de San Diego State University. Hij heeft meerdere awards ontvangen voor zijn onderwijs en onderzoek. Ook was hij gastdocent in Frankrijk, Spanje, China en Argentinië. […] Lees verder

SWOCC5 september 2012

Highlights van SWOCC-onderzoek

SWOCC Sessies op De Marketing Dagen

Op dinsdag 24 april verzorgde SWOCC tijdens De Marketing Dagen “De SWOCC Sessies: wetenschap ontmoet praktijk”.
In twee uur werden de highlights uit drie recente publicaties besproken en bediscussieerd door wetenschappers, praktijkmensen en publiek.

Marjolein Doets opende de [...]

Lees verder