Activiteiten

SWOCC17 juni 2015

Mediaorkestratie

Het online mediaconsumptiegedrag is de afgelopen jaren sterk toegenomen en consumenten bepalen daarbij steeds meer zelf of en welke commerciële content zij zien. Het medialandschap is hiermee complexer geworden. Dit maakt het voor adverteerders moeilijker om gefundeerde mediakeuzes te maken. Lees verder

SWOCC19 november 2014

De neuromythe ontraadseld

Boekpresentatie Impliciet meten is weten?

Expliciete vraagmethoden worden nog vaak ingezet wanneer onderzoekers en marketeers inzicht willen krijgen in wat er in consumenten omgaat. Omdat zulke expliciete methoden een vertekend, incompleet of zelfs volledig incorrect beeld kunnen geven, bespreekt de nieuwste SWOCC-publicatie hoe [...]

Lees verder

Van controle naar merkbeheer

Boekpresentatie Merkbeheer: het merkmanagement van morgen

Merkmanagement is van oudsher gericht op controle, maar het is steeds moeilijker om alle communicatie rondom een merk te controleren. De nieuwste SWOCC-publicatie biedt daarom een realistisch denkkader dat is gebaseerd op merkbeheer in plaats van beheersing (controle) en [...]

Lees verder