Activiteiten

Lees het verslag: bijeenkomst Influencer Marketing

SWOCC bijeenkomst Influencer Marketing

influencer marketing

Dinsdag 29 mei vond de boekpresentatie plaats van SWOCC publicatie 76 ‘Influencer Marketing’. Tatiana Domingues Aguiar en Eva van Reijmersdal (beide Universiteit van Amsterdam)  presenteerden hun wetenschappelijke bevindingen over influencer marketing. Gevolgd door een interessante [...]

Lees verder

Verslag gepersonaliseerde communicatie & privacy wet- en regelgeving

Gepersonaliseerde communicatie & privacy wet- en regelgeving

Privacy wet en regelgeving

Terwijl Facebook steeds heftiger onder vuur ligt, werd er tijdens de SWOCC bijeenkomst van 20 maart uiteengezet hoe je juist wél moet omgaan met gepersonaliseerde communicatie. De hoofdvraag van de middag was: wat zijn de afwegingen die je als bedrijf maakt tussen wat je met data of [...]

Lees verder

Verslag: workshop Corporate Branding & Merkportfoliomanagement

SWOCC workshop Corporate Branding & Merkportfoliomanagement

Hoe bouw je een merkportfolio dat staat als een huis? Een sterk organisatiemerk ontwikkelen, vraagt om een goede invulling van de portfoliostrategie: met hoeveel merken moet ik de markt bedienen en hoe moeten deze merken zijn gepositioneerd? Wat is de visie van mijn organisatie? Wat is [...]

Lees verder

SWOCC31 januari 2017

Gepersonaliseerde marketingcommunicatie

In een digitale wereld waar toegang tot informatie groot is en consumenten non-stop geconfronteerd worden met (reclame)boodschappen, is het voor marketeers nog belangrijker geworden om relevante boodschappen te leveren. Personalisatie wordt steeds vaker ingezet om dit doel te bereiken. Hiervoor gebruiken marketeers persoonsgegevens. Strategieën die inmiddels alom bekend zijn, zijn gebruik van bijvoorbeeld socio-demografische inzichten […] Lees verder