Activiteiten

, SWOCC25 maart 2019

SWOCC workshop contentmarketing en social media

social media

Bij het verspreiden van je merkboodschap zijn de juiste communicatiemiddelen essentieel. Het wordt steeds moeilijker om op te vallen tussen de vele social media berichten en campagnes. Wist je bijvoorbeeld dat slechts 2% van de content erin slaagt om op de social media van jouw consumenten te verschijnen? Een manier om op te vallen, is door in te haken op de actualiteit. Of door aan te haken op de cultuur van jouw consumenten. Hoe je dat doet, leer je tijdens de workshop contentmarketing. Lees verder

Lees het verslag: bijeenkomst Influencer Marketing

SWOCC bijeenkomst Influencer Marketing

influencer marketing

Dinsdag 29 mei vond de boekpresentatie plaats van SWOCC publicatie 76 ‘Influencer Marketing’. Tatiana Domingues Aguiar en Eva van Reijmersdal (beide Universiteit van Amsterdam)  presenteerden hun wetenschappelijke bevindingen over influencer marketing. Gevolgd door een interessante [...]

Lees verder

Verslag gepersonaliseerde communicatie & privacy wet- en regelgeving

Gepersonaliseerde communicatie & privacy wet- en regelgeving

Privacy wet en regelgeving

Terwijl Facebook steeds heftiger onder vuur ligt, werd er tijdens de SWOCC bijeenkomst van 20 maart uiteengezet hoe je juist wél moet omgaan met gepersonaliseerde communicatie. De hoofdvraag van de middag was: wat zijn de afwegingen die je als bedrijf maakt tussen wat je met data of [...]

Lees verder

Verslag: workshop Corporate Branding & Merkportfoliomanagement

SWOCC workshop Corporate Branding & Merkportfoliomanagement

Hoe bouw je een merkportfolio dat staat als een huis? Een sterk organisatiemerk ontwikkelen, vraagt om een goede invulling van de portfoliostrategie: met hoeveel merken moet ik de markt bedienen en hoe moeten deze merken zijn gepositioneerd? Wat is de visie van mijn organisatie? Wat is [...]

Lees verder