Workshops

SWOCC workshop: Bouwen aan een betekenisvol merk

Communiceren over duurzaamheid

Nederlandse consumenten staan steeds positiever ten aanzien van duurzaamheid en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Ondanks deze stijgende positiviteit van consumenten, komt uit onderzoek naar voren dat bedrijven vaak huiverig zijn om over duurzame of maatschappelijk verantwoorde initiatieven te communiceren. Een gemiste kans. Het blijk dat 41% van de Nederlandse consumenten vindt dat bedrijven te weinig communiceren over duurzaamheid. In deze workshop wordt ingegaan op het bouwen aan een betekenisvol merk en hoe je hier vervolgens over communiceert. Lees verder

SWOCC workshop contentmarketing op social media: de sweet spot!

SWOCC workshop contentmarketing en social media

social media

Op dinsdag 7 mei vond de workshop contentmarketing plaats. Net als tijdens de eerste workshop in januari, was het weer een erg leerzame, inspirerende, maar ook zeker een vermakelijke middag.

De workshop werd geopend door Lotte Willemsen – lector Communication in the [...]

Lees verder