Bijeenkomst

Verslag bijeenkomst SWOCC20 maart 2018

Verslag gepersonaliseerde communicatie & privacy wet- en regelgeving

Gepersonaliseerde communicatie & privacy wet- en regelgeving

Privacy wet en regelgeving

Terwijl Facebook steeds heftiger onder vuur ligt, werd er tijdens de SWOCC bijeenkomst van 20 maart uiteengezet hoe je juist wél moet omgaan met gepersonaliseerde communicatie. De hoofdvraag van de middag was: wat zijn de afwegingen die je als bedrijf maakt tussen wat je met data of [...]

Lees verder

Verslag bijeenkomst SWOCC26 oktober 2017

Verslag: workshop Corporate Branding & Merkportfoliomanagement

SWOCC workshop Corporate Branding & Merkportfoliomanagement

Corporate Branding

Hoe bouw je een merkportfolio dat staat als een huis? Een sterk organisatiemerk ontwikkelen, vraagt om een goede invulling van de portfoliostrategie: met hoeveel merken moet ik de markt bedienen en hoe moeten deze merken zijn gepositioneerd? Wat is de visie van mijn organisatie? Wat is [...]

Lees verder