Bijeenkomst

SWOCC31 juli 2018

SWOCC Symposium 2018

SWOCC Symposium

Dinsdag 25 september 2018 vindt het achtste SWOCC Symposium plaats. Tijdens deze bijeenkomst wordt het publiek meegenomen in actueel wetenschappelijk onderzoek, gepresenteerd door vooraanstaande academici. Een greep uit de onderwerpen van dit jaar: chatbots, crisiscommunicatie, realtime marketing op social media, virtual reality, duurzaamheid, free trials en online diensten, aanzetten tot gewenst consumentengedrag. 

Lees verder

SWOCC16 juli 2018

SWOCC Workshop Brand Metrics

Brand Metrics

Wegens het grote succes organiseren we een tweede workshop brand metrics! Voor steeds meer organisaties zijn merken cruciale bedrijfsactiva. Daarom is het meten van hoe je merk wordt waargenomen essentieel. Meten is immers een van de weinige tools waarop je als merkbeheerder nog invloed hebt: het voorziet je namelijk van de knoppen waaraan je kunt draaien om je merk te laten groeien. Lees verder