Bijeenkomst

, SWOCC16 januari 2020

SWOCC Workshop Merkmedewerkers: de rollen in actie

Merkmedewerkers de rollen in actie

Medewerkers die dagelijks in contact staan met de klant vormen het visitekaartje van een organisatie, maar versterkt hun gedrag het merk eigenlijk wel? In branding concentreren we ons vaak op massamedia campagnes of social media presence, maar onze percepties van een merk komen voor een groot deel tot stand tijdens daadwerkelijke merkervaringen. Doordat veel gedragingen volgens de regels zijn, loopt het veelal gescript, maar er vinden ook geregeld ongewone situaties plaats. Hoe zou jij je gedragen als medewerker die in contact staat met de klant?

Lees verder

Lees het verslag: boekpresentatie Hoe Medewerkers Merken Maken

SWOCC boekpresentatie: Hoe Medewerkers Merken Maken

Joost Verhoeven Hoe medewerkers merken maken

Dinsdag 1 oktober vond de boekpresentatie plaats van de SWOCC publicatie 78 ‘Hoe Medewerkers Merken Maken’. Deze publicatie is geschreven door Joost Verhoeven. Joost presenteerde allereerst de belangrijkste bevindingen van zijn onderzoek. Daarna nam Kim Cramer van BR-ND ons mee in [...]

Lees verder

Lees het verslag: bijeenkomst Automated 1-2-1 communication

SWOCC boekpresentatie: Automated 1-2-1 Communication

Dinsdag 25 juni vond de boekpresentatie plaats van SWOCC publicatie 77 ‘Automated 1-2-1 Communication’. Deze publicatie is geschreven door Theo Araujo, Ward van Zoonen en Claartje ter Hoeven. Waarvan op deze dag Theo de belangrijkste wetenschappelijke bevindingen presenteerde over [...]

Lees verder