persoon

Mariëtte Harbers

Delen:

Mariette Harbers_SWOCCMariëtte Harbers werkt als marketingcommunicatiespecialist bij NS International. In 2019 is zij toegetreden tot de Raad van Advies van SWOCC.

”Ik heb een fascinatie voor wat iemand beweegt of juist niet. En hoe kun je deze kennis vertalen naar relevantie voor een merk? Het snijvlak tussen psychologie en branding kan ik helemaal in opgaan. Binnen SWOCC zie ik het als een uitdaging om met kennis vanuit de wetenschap een brug te maken naar de praktijk, om iemand in beweging te krijgen voor een merk. Want daar gaat het uiteindelijk om. Voor mij is het dan ook een enorme eer dat ik deel mag uitmaken van de Raad van Advies.”

Mariëtte begon haar carrière bij een lokale Rabobank en heeft daarna onder meer bij Obvion gewerkt, waar zij verantwoordelijk was voor de merkbekendheid. De rode draad in Mariëtte’s loopbaan is dat ze bij organisaties heeft gewerkt waar ze van betekenis kan zijn voor de maatschappij.

Na haar studie Informatie- en Communicatiewetenschappen (Internationale Bedrijfscommunicatie) in Nijmegen, heeft ze in 2018 de Postmaster Gedragsveranderaar bij de Behavior Change Academy gevolgd. Daarnaast verslindt Mariëtte onderzoeken en boeken over gedragsverandering en past zij de inzichten daaruit toe in haar vakgebied. In haar vrije tijd studeert Mariëtte Psychologie en helpt zij graag lokale ondernemers en goede doelen met hun merkuitdagingen.

Neem contact op met Mariëtte Harbers

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie