persoon

Loes Janssen

Delen:

Loes JanssenDr. Loes Janssen is Assistant Professor aan Tilburg University bij de afdeling Communication and Cognition. Ze is een van de auteurs van de SWOCC-publicatie Influencing for the better: Influencers als gezondheidsambassadeurs.    

 Loes doet onderzoek naar gedragsbeïnvloeding en de reacties van consumenten op persuasieve merk- en gezondheidscommunicatie. Ze is geïnteresseerd in de kenmerken van boodschappen en ontvangers die bepalen of een persuasieve boodschap leidt tot overtuiging of weerstand. Daarbij heeft ze bijzondere aandacht voor de psychologische processen die kunnen bijdragen aan succesvolle overtuigende communicatie. Door samenwerking met praktijkpartners wil ze met haar onderzoek een bijdrage leveren aan concrete oplossingen en interventies voor gezondheidsproblematiek op het gebied van seksualiteit, voedingskeuzes en gokgedrag.   

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.