nieuws item

SWOCC zoekt nieuwe bureaumanager!

Publicatiedatum: 03 | 09 | 2025
Delen:

SWOCC zoekt versterking. In deze functie staat coördinatie centraal.  De bureaumanager wordt verantwoordelijk voor het overzicht binnen de organisatie, waaronder de financiën, administratieve en organisatorische taken.

Werken bij SWOCC
Bij Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) doen we fundamenteel wetenschappelijk onderzoek naar merken, marketing en communicatie, met altijd de praktijk als vertrekpunt. We verzamelen en ontwikkelen gefundeerde kennis over de werking van merken en marketingcommunicatie en vertalen deze naar toepasbare inzichten voor professionals in het veld. SWOCC draagt bij aan de professionalisering van het vakgebied door wetenschap en praktijk te verbinden. In een vakgebied dat continu in beweging is, bieden wij wetenschappelijk onderbouwde inzichten die voor iedere professional relevant en onmisbaar zijn.

Wat ga je doen?
In deze uitdagende, dynamische functie heb je een breed takenpakket en is elke dag anders. Zo ben je als spil van de organisatie verantwoordelijk voor de coördinatie van het bureau. Je overziet de financiën en draagt zorg voor administratieve en organisatorische taken. Als eerste aanspreekpunt voor onze begunstigers en belangstellenden, houd jij je daarnaast ook bezig met relatiebeheer, werving van begunstigers en de strategie daarachter. Dat doe je in nauwe samenwerking met de communicatiemedewerker, projectmedewerker en de directeur, die met elkaar een enthousiast team vormen.

Taken waarmee je in deze functie onder andere mee te maken krijgt:

  • Initiëren en coördineren van promotieactiviteiten en fondsenwerving voor SWOCC.
  • Ontwikkelen, uitvoeren en monitoren van een strategie voor werving en behoud van begunstigers.
  • Beheren van HR-administratie, waaronder contracten, loonmutaties, pensioenen en verzekeringen.
  • Beheren en coördineren van personeelszaken, waarbij je het vaste aanspreekpunt bent.
  • Uitvoeren van financiële administratie, inclusief budgetbeheer en debiteurenbeheer.
  • Opstellen van financiële kwartaal- en jaaroverzichten en de jaarlijkse begroting.
  • Voorbereiden en presenteren van informatie voor het Bestuur tijdens kwartaalvergaderingen.
  • Verrichten van diverse administratieve werkzaamheden.

Wat verwachten we van jou

  • Je hebt bij voorkeur HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt affiniteit met het marketingvak en wetenschappelijk onderzoek.
  • Je bent zelfstandig en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als in geschrift.
  • Je hebt een proactieve houding en een flexibele instelling.
  • Je kunt goed organiseren en plannen, werkt efficiënt en bent resultaatgericht.
  • Je hebt affiniteit met CRM- en boekhoudsystemen (bijv. Insightly en Yuki) en bent in staat om je systemen snel eigen te maken.

Wat bieden wij

  • Een 1-jarig contract (met optie tot verlenging).
  • Een klein maar gezellig team met korte (communicatie)lijnen.
  • Een kantoorlocatie in het centrum van Amsterdam (Roeterseiland).
  • Veel ruimte om eigen initiatieven te ontplooien.
  • Een prettige werksfeer en goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling,.
  • Werkduur kan in overleg worden vastgesteld.
  • De salariëring is afhankelijk van opleidingsniveau en opgedane ervaring.

Meer informatie?
Als je vragen hebt over de sollicitatieprocedure of over de inhoud van de functie, neem dan contact op met Joost Verhoeven via joost@swocc.nl. Wil je meer weten over de medewerkers, doelstellingen en activiteiten van SWOCC, ga dan naar swocc.nl.

Geïnteresseerd?
Stuur dan uiterlijk 18 september je motivatie en CV naar info@swocc.nl, ter attentie van Joost Verhoeven. Iedereen die zich aangesproken voelt door onze missie om wetenschap en praktijk te verbinden binnen marketing en communicatie(wetenschap), moedigen we van harte aan om te solliciteren. We geloven dat diversiteit aan achtergronden, ervaringen en perspectieven ons sterker maakt en zorgen ervoor dat iedereen zich bij ons gezien, gewaardeerd en welkom voelt.

De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 29 september. We vragen je om hier bij je sollicitatie alvast rekening mee te houden.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.