nieuws item

Marketingfacts Jaarboek 2016-2017: alle facetten van online marketing

Publicatiedatum: 14 | 06 | 2016
Delen:

Voor het elfde jaar op rij verschijnt het Marketingfacts Jaarboek. Het boek is een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. SWOCC-directeur Guda van Noort en bijzonder hoogleraar Contentmarketing Ed Peelen schreven het hot topic Contentmarketing.

Over het Marketingfacts Jaarboek: “Wat ooit begon als een dunne gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een 457 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. Met de input van 28 prominente experts, is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk om op terug te vallen bij het maken van plannen of als je je wilt verdiepen in een specifiek onderwerp.”

De prijs van het boek is €29,95, maar begunstigers van SWOCC kunnen het boek met de kortingscode MFBLOG11 bestellen voor € 24,95 incl BTW.

Lees hier meer over het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017.

Bestel het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017.
(NB: de kortingscode kan in het winkelwagenoverzicht worden ingevuld)

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.