Voor het tiende jaar op rij verschijnt het Marketingfacts Jaarboek. Het boek is een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Alle facetten van online marketing worden behandeld. SWOCC-directeur Guda van Noort en onderzoeker Daan Muntinga schreven ook mee aan het boek, zij namen het hoofdstuk Branding voor hun rekening.
Over het Marketingfacts Jaarboek: “De 10e editie helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en voor welke doelstellingen. Het boek is als de onlinemarketingbijbel onmisbaar bij het maken en schrijven van nieuwe marketingplannen. Het boek hoort thuis op de hoek van het bureau van iedere ervaren marketing- en communicatiespecialist, maar is ook geschikt voor studenten en professionals buiten ons eigen vakgebied.”
De prijs van het boek is € 29,95, maar begunstigers van SWOCC kunnen het boek met de kortingscode MFSWOCC bestellen voor € 24,95 incl BTW.
Lees hier meer over het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016.
Bestel het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016.
(NB: de kortingscode kan in het winkelwagenoverzicht worden ingevuld)