Groei! Daar gaat het tijdens het Grote Marketing Congres over. Een dag vol issues, cases en studies uit het dagelijks leven van de strategische marketeer. Over nieuwe markten, nieuwe plannen, nieuwe insights, nieuwe data en nieuwe uitdagingen. Een dag waarop er insights gedeeld en vragen gesteld worden.
Groei en ontwikkeling is het proces van toename van grootte. Sommige invloeden komen van buiten, maar de meeste factoren die bepalend zijn voor de groei komen van binnenuit. Na jaren geconcentreerd te hebben gewerkt aan kostenreductie en verbetering van efficiency staan voor veel marketeers de seinen op groen. We groeien weer en er is ook ruimte voor groei: Groei van de verantwoordelijkheden van de marketingmanager of uitbreiding van de marketingfunctie; groei van het marketingteam; groei en verandering van de markt en kansen daarin; groei van maatschappelijke relevantie en de positie van merken; persoonlijke groei; groei van het aantal communicatie-touch points; groei van ambities binnen organisaties; toename van de complexiteit van de marketingfunctie.
PROGRAMMA
Het programma voor de editie 2014 is bijna rond.
Sprekers: Tom de Bruyne (SUE Amsterdam), Rene Repko ( Rituals), Erik van Engelen (Eneco), Koen Brakenhof (Mauritshuis) en meer…
Daan Muntinga en Peeter Verlegh van SWOCC zullen een breakout-sessie over merkbeheer verzorgen.
AANMELDEN
Aanmelden kan via www.hetgrotemarketingcongres.nl en kost €449,- als men voor 1 november boekt. Abonnees van Tijdschrift voor Marketing, Adformatie en Communicatie en begunstigers van SWOCC krijgen daar bovenop nog €50,- korting.
DATUM, LOCATIE & TIJD
2 december 2014
Amsterdam Arena
09:00 uur – 18:00 uur