To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Een sterke merknaam bevat soundsymboliek
SWOCC Selectie artikel
22/09/20 door SWOCC
Lees verder over Een sterke merknaam bevat soundsymboliek
De waarde van het corporate merk voor digitale groeibedrijven
SWOCC Selectie artikel
22/09/20 door SWOCC
Lees verder over De waarde van het corporate merk voor digitale groeibedrijven
Live streaming winkels: een offline ervaring in een online wereld
SWOCC Selectie artikel
22/09/20 door SWOCC
Lees verder over Live streaming winkels: een offline ervaring in een online wereld
Verslag: Online Masterclass Verdiende Aandacht
Terugblikken op events
22/09/20 door SWOCC
Lees verder over Verslag: Online Masterclass Verdiende Aandacht
Hoe stemhulp-chatbots helpen bij de keuze voor een politieke partij
Blogs uit de wetenschap
21/09/20 door Christine Liebrecht
Lees verder over Hoe stemhulp-chatbots helpen bij de keuze voor een politieke partij
Inhaken of afhaken? Inspelen op de actualiteit met sociale media
Blogs uit de wetenschap
17/09/20 door Komala Mazerant
Lees verder over Inhaken of afhaken? Inspelen op de actualiteit met sociale media
De kracht van content marketing op YouTube
Blogs uit de wetenschap
10/09/20 door Peter Kerkhof
Lees verder over De kracht van content marketing op YouTube
Impliciete brand metrics: meet wat consumenten je niet vertellen
Blogs uit de wetenschap
03/09/20 door SWOCC
Lees verder over Impliciete brand metrics: meet wat consumenten je niet vertellen
Over het meten van merkperceptie
Columns
01/09/20 door Jori van de Spijker
Lees verder over Over het meten van merkperceptie
Hoe computer vision ook jouw social media strategie gaat veranderen
Blogs uit de wetenschap
28/08/20 door Annemarie Nanne
Lees verder over Hoe computer vision ook jouw social media strategie gaat veranderen
Wat je niet meet, kun je niet managen: het effectief meten van merkperformance
Blogs uit de wetenschap
20/08/20 door Noud Schartman
Lees verder over Wat je niet meet, kun je niet managen: het effectief meten van merkperformance
Schaarste als marketing truc: wat niemand jou vertelt
Blogs uit de wetenschap
13/08/20 door SWOCC
Lees verder over Schaarste als marketing truc: wat niemand jou vertelt
«
1
…
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.