- Datum:08 January 2019
- Tijd:14.30 - 17.45 uur
- Locatie:Roeterseilandcampus C10.20
Universiteit van Amsterdam
Nieuwe Achtergracht 166, Amsterdam
Contentmarketing, een must voor ieder merk. Maar er valt nog genoeg te leren. Trap het nieuwe merkjaar goed af met de SWOCC workshop contentmarketing op dinsdag 8 januari 2019.
Inhakers
Bij het verspreiden van je merkboodschap, zijn de juiste communicatiemiddelen essentieel. Steeds meer organisaties gebruiken sociale media bij het contact met de klant. Echter, slechts 2% van de content slaagt erin om op de social media van jouw consumenten te verschijnen. Om deze kans te vergroten, is het van belang het algoritme te verslaan. Met inhakers kan je deze algoritmes hacken. Maar hoe haak je succesvol in? Tijdens de SWOCC workshop gaat Komala Mazerant – hoofddocent bij de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam – vanuit de wetenschap dieper in op deze vraag.
Merkpercepties
Maar contentmarketing is meer dan alleen inhakers. De theorie zal worden aangevuld met inzichten en ervaringen over contentmarketing uit de praktijk, gepresenteerd door twee praktijkprofessionals. Zo zal Jos Govaart – oprichter en eigenaar van Coopr – ingaan op de vraag hoe contentmarketing (op social media) kan worden ingezet om de perceptie van consumenten over jouw merk te veranderen. Robin van Gennep – contentmanager bij KPN NetwerkNL – zal de zoektocht van KPN NetwerkNL delen naar een passende interne en externe contentmarketingstrategie.
Discussie
Het publiek wordt uitgenodigd om individuele, actuele vragen en uitdagingen mee te nemen. De workshop sluiten we namelijk af door ruim de tijd te nemen om aan verschillende discussietafels deze individuele vragen te bespreken samen met de gastsprekers.
Meld je aan!
Geef je snel op als je deze unieke workshop niet wilt missen, want er zijn slechts 25 plekken beschikbaar.
LET OP: De workshop is exclusief beschikbaar voor onze SWOCC begunstigers.
Vanwege de kleinschaligheid van het evenement en de invulling van het programma kan er per begunstiger slechts 1 persoon deelnemen.