Evenement

SWOCC Symposium 2016

Publicatiedatum: 29 | 06 | 2016
Delen:
  • Datum:28 juni 2016
  • Tijd:13.00 - 17.30 uur
  • Locatie:De Rode Hoed
    Keizersgracht 102, Amsterdam
Dit evenement heeft reeds plaatsgevonden. Lees hier het verslag.

 

Hoe zet je een EEG in als voorspeller van marketingsucces? Worden reacties op merkcontent op Twitter beïnvloed door cultuur? Wat voor invloed heeft mobiele dataverzameling op de consumentenbeoordeling van apps? Hoe zorgt een virtuele online spiegel voor positievere productbeoordelingen?

Deze en andere vragen op het gebied van merken en communicatie worden 28 juni beantwoord op het SWOCC Symposium: de jaarlijkse wetenschapsupdate voor de communicatiepraktijk.

In bondige presentaties vertellen talentvolle en vooraanstaande academici over de belangrijkste bevindingen uit recent onderzoek. De nadruk ligt op het vertalen van de kennis naar learnings voor de praktijk. Eén van de presentaties wordt verzorgd door de winnaar van de SWOCC Scriptieprijs 2016, welke tijdens het Symposium wordt uitgereikt.

De bijeenkomst is exclusief toegankelijk voor begunstigers van SWOCC.

Programma

13.00 Ontvangst
13.30 Aanvang programma
17.00 Borrel

Sprekers

  • Suzanne Overmars (Universiteit Antwerpen) – Tastbaarheid als ingrediënt voor een succesvolle productpagina
  • Tibert Verhagen (HvA) – Beter online verkopen? Presenteer producten alsof ze offline zijn
  • Eva van Reijmersdal (UvA) – Kinderen en succesvolle online targeted advertising
  • Nick van de Hei (Winnaar SWOCC Scriptieprijs) – De strijd tegen copycatters
  • Maarten Boksem (Erasmus Universiteit) – Hoe impliciete emoties commercieel succes voorspellen
  • Emiel Krahmer (Tilburg University) – Robots voor online contentcreatie
  • Theo Araujo (UvA) – Hoe culturele karakteristieken engagement met merkberichten op Twitter beïnvloeden
  • Verena Wottrich (UvA) – Succesvolle apps nemen privacyzorgen serieus

 



Download de PDF

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie