- Datum:27 November 2019
- Tijd:8:15 - 10:30
- Locatie:Roeterseilandcampus C10.20
Universiteit van Amsterdam
Nieuwe Achtergracht 166, Amsterdam
Een sterk organisatiemerk ontwikkelen, vraagt om een goede invulling van de portfoliostrategie: met hoeveel merken moet ik de markt bedienen en hoe moeten deze merken zijn gepositioneerd? Wat is de visie van mijn organisatie, wat is onze missie, wat is onze opvatting op de uitdagingen in de samenleving, en/of op de ontwikkelingen op de markt van morgen? En hoe vertalen de missie en opvattingen zich naar een toekomstbestendig merkportfolio?
Interactieve ontbijtsessie
Dit zijn vragen die aan bod komen in de interactieve SWOCC ontbijtsessie op 27 november aanstaande. Onder het genot van een ontbijt zal Onno Maathuis (De Positioneerders) de sessie inleiden met de dilemma’s en vragen die komen kijken bij merkportfoliomanagement en de oplossingen die hierbij hulp kunnen bieden. Vervolgens zullen we onder leiding van Remko Herremans (ABN AMRO) een aantal praktische en organisatie-aspecten van merkportfoliomanagement behandelen. De workshop sluiten we af door mede onder begeleiding van Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) ruim de tijd te nemen om in verschillende discussietafels jullie individuele situaties en uitdagingen te bespreken.
Geef je snel op als je de ontbijtsessie niet wilt missen, want er zijn slechts 25 plekken beschikbaar.
Let op: De workshop is exclusief beschikbaar voor onze SWOCC begunstigers. Vanwege de kleinschaligheid van het evenement en de invulling van het programma kan er per begunstiger slechts één persoon deelnemen.
Programma
8:15 – 8:30 uur: inloop
8.30 – 10.30 uur: workshop
Sprekers
Onno Maathuis
De Positioneerders
Remko Herremans
ABN AMRO
Mary Hoogerbrugge
De Positioneerders en beschermvrouwe SWOCC
Locatie
Roeterseilandcampus C10.20
Universiteit van Amsterdam
Nieuwe Achtergracht 166, Amsterdam