Evenement

Airborne presenteert: Merkdenken

Publicatiedatum: 01 | 05 | 2023
Delen:
  • Datum:08 June 2023
  • Tijd:14:00 - 18:00
  • Locatie:Danzigerkade 15c
    15c Danzigerkade
    1013 AP Amsterdam

Audio agency Airborne organiseert dit jaar de tweede editie van het evenement ‘Merkdenken’ op 8 juni 2023. Vooruitstrevende marketeers nemen je mee in hun visie op merkstrategie en hoe ze hun merk tot leven brengen. 

Naar aanleiding van de succesvolle podcast-reeks GIEP, over het ontstaan van de reclame-industrie en merkdenken in Nederland, organiseerde audio agency Airborne samen met AcebvA netwerk van merkleiders en SWOCC in november 2022 voor het eerst het evenement ‘Merkdenken’. Tijdens deze tweede editie komen verschillende vooruitstrevende marketeers en denkers aan het woord, waaronder Nathalie Nijhuis-Lam (Philips), Rik Smits van Eysing (Eysing), Marion Koopman (The Social Hub, voorheen The Student Hotel) en Ivar Vermeulen (associate professor van de Vrije Universiteit van Amsterdam). De middag wordt geopend door Jeroen de Bakker (audio agency Airborne) en Mary Hoogerbrugge (merkspecialist en oprichter van De Positioneerders, beschermvrouw SWOCC en mede-oprichter van Iris Academy).

Tijdens deze inspirerende middag is er daarnaast ruimte om kennis met elkaar uit te wisselen en in gesprek te gaan over de kracht van merken en de ontwikkeling van het marketing- en communicatievak.

Voor wie is deze bijeenkomst? 
De bijeenkomst is interessant voor marketeers en geïnteresseerden die een eigen merk op de kaart willen zetten.

Aanmelden
Reserveer via deze link een van de vrije plekken. De toegang is gratis!

Sprekers

  • Nathalie Nijhuis-Lam van Philips gaat in op de voordelen van diversiteit en inclusie in je merkstrategie;
  • Rik Smits van Eysing komt het unieke merkverhaal vertellen van zijn bijzonder spraakmakende elektrische brommer;
  • Marion Koopman van The Social Hub (voorheen The Student Hotel) heeft een inspirerende talk met als titel “Creating a better society with a new brand”;
  • Ivar Vermeulen, associate professor van de Vrije Universiteit van Amsterdam, vertelt over de rol van muziek bij het bouwen van merken.

De komende weken worden nog meer sprekers aangekondigd.

Locatie

Danzigerkade 15c
15c Danzigerkade
1013 AP Amsterdam

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.