Evenement

SWOCC Workshop Brand Metrics

Publicatiedatum: 14 | 06 | 2018
Delen:
  • Datum:12 June 2018
  • Tijd:13.30 - 17.00 uur
  • Locatie:Validators:
    Johan van Hasseltweg 39C, Amsterdam
Dit evenement heeft reeds plaatsgevonden. Lees hier het verslag.

 

Voor steeds meer organisaties zijn merken cruciale bedrijfsactiva. Daarom is het meten van hoe je merk wordt waargenomen essentieel. Meten is immers een van de weinige tools waarop je als merkbeheerder nog invloed hebt: het voorziet je namelijk van de knoppen waaraan je kunt draaien om je merk te laten groeien.

Het selecteren van de juiste knoppen is echter een uitdaging. Want er zijn er steeds meer metrics die om onze aandacht vragen. Welke daarvan zijn écht belangrijk? Is er een metric die alle andere overbodig maakt? Hoe selecteer je de juiste metrics voor jouw merk? En welke meetobstakels moet je dan zien te vermijden? Deze en andere vragen komen aan de orde tijdens de workshop brand metrics op dinsdag 12 juni 2018.

Daan Muntinga zal de workshop aftrappen met theoretische inzichten uit SWOCC publicatie 74 Brand metrics that matter, de publicatie die hij samen met Stefan Bernritter eind 2017 uitbracht. De theorie zal vervolgens worden aangevuld met inzichten en ervaringen uit de praktijk, gepresenteerd door twee praktijkprofessionals.

Bij Obvion zijn brand metrics de basis voor hun merkstratgie. Tanja Notenboom – senior communicatie adviseur bij Obvion – zal haar ervaring delen met het bepalen van brand metrics, het monitoren van de resultaten en het bepalen van de verdere merkontwikkeling op basis van de brand metrics. Daarnaast neemt Maurice van Dijk – merkstrateeg bij Menzis – het publiek mee in de zoektocht van Menzis naar de gouden standaard voor de besturing van het merk.

Als publiek word je uitgenodigd om individuele, actuele vragen en uitdagingen mee te nemen. De workshop sluiten we namelijk af door ruim de tijd te nemen om aan verschillende discussie-tafels deze individuele vragen te bespreken.

De workshop Brand metrics wordt gehost door één van onze SWOCC begunstigers, Validators. Wil je hierbij zijn? Geef je dan snel op, want er zijn slechts 20 plekken beschikbaar.

LET OP: De workshop is exclusief beschikbaar voor onze SWOCC begunstigers.
Vanwege de kleinschaligheid van het evenement en de invulling van het programma kan er per begunstiger slechts 1 persoon deelnemen.

Geen SWOCC begunstiger maar wel geïnteresseerd? Mail naar info@SWOCC.nl

 

Programma

13.30 Ontvangst
14.00 Aanvang programma
17.00 Borrel

 

Sprekers

Daan Muntinga
Mensch

Tanja Notenboom
Obvion

Maurice van Dijk
Menzis

 

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.