Evenement

SWOCC Symposium 2017

Publicatiedatum: 13 | 06 | 2017
Delen:
  • Datum:13 June 2017
  • Tijd:13.00 - 17.30 uur
  • Locatie:De Rode Hoed
    Keizersgracht 102, Amsterdam
Dit evenement heeft reeds plaatsgevonden. Lees hier het verslag.

 

Augmented reality, webcare, AB-testing, reclame in digitale magazines, big data & branding. In het onderzoek van vandaag staat de inzet van nieuwe technologieën centraal. Daarnaast wordt gebruikgemaakt van innovatieve onderzoeksmethoden.

Op 13 juni ruim aandacht voor vooruitstrevend onderzoek op het SWOCC Symposium: de jaarlijkse wetenschaps-update voor de communicatiepraktijk.

In bondige presentaties vertellen talentvolle en vooraanstaande academici over de belangrijkste bevindingen uit recent onderzoek. De nadruk ligt op het vertalen van de kennis naar learnings voor de praktijk. Eén van de presentaties wordt verzorgd door de winnaar van de SWOCC Scriptieprijs 2017, welke tijdens het Symposium wordt uitgereikt.

De bijeenkomst is exclusief toegankelijk voor begunstigers van SWOCC.

Programma

13.00 Ontvangst
13.30 Aanvang programma
16.45 Borrel

Sprekers

  • Joost Verhoeven (UvA) – Dromen over democratisering: De rol van sociale media in intern merkmanagement
  • Renée van Os (Hogeschool Arnhem & Nijmegen) – De klant écht in beeld bij webcare
  • Abhishek Nayak (Business School UvA) – Big Data applications in online marketing: Managing consumers’ brand sentiment
  • Maurits Kaptein (Universiteit Tilburg) – Methoden voor grootschalige online personalisatie
  • Joeri Troost (Winnaar SWOCC Scriptieprijs) – Uitdagingen in gepersonaliseerde marketing: Een privacy perspectief
  • Fabiënne Rauwers (UvA) – Interactieve features in online (magazine) reclame: Do or don’t?
  • Claire Segijn (UvA) – Multiscreening en reclamewerking
  • Anne Roos Smink (UvA) – Effectiviteit van augmented reality in merkcommunicatie
  • Sanne Kruikemeier (UvA) – Block! Het gebruik van adblockers door bezorgde consumenten

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.