rood boekje

SWOCC Selectie 2022 - 3

Publicatiedatum: 03 | 10 | 2022
Delen:

In de derde SWOCC Selectie kwartaaluitgave van 2022 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor praktische toepassingen in het marketing en communicatievak op het gebied van adverteren, reclamewerking, productbeoordelingen, koopgedrag en merkbewustzijn.

Inhoud:

‘Forestalgie’ een nieuw begrip in reclameboodschappen
1. Nostalgie of ‘forestalgie’: refereren naar het verleden of de toekomst?

Een frisse blik op de Foote, Cone en Belding (FCB) matrix.
2. De FCB-matrix: een vergeten model in de moderne marketingwereld

Eudaimonische verhalen in reclames
3. Hoe kunnen betekenisvolle verhalen de waardering van producten verbeteren?

Meer productinformatie door digitalisering
4. Nu kopen of uitstellen: het effect van prijsverandering op het koopgedrag van de consument

Een definitie van Brand Awareness
5. Brand Awareness: wat betekent het en hoe meet je het?

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.