rood boekje

SWOCC Selectie 2022 - 2

Publicatiedatum: 15 | 06 | 2022
Delen:

In de tweede SWOCC Selectie kwartaaluitgave van 2022 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor praktische toepassingen in het marketing en communicatievak op het gebied van het uitblijven van marketingcampagnes, gepersonaliseerde reclame, duurzaamheidscommunicatie, influencer reclame en AI-gestuurde reclame.

Inhoud:

Het uitblijven van reclamebestedingen en lange termijn gevolgen hiervan
1. Een merk gaat tijdelijk “op zwart” – wat betekent dit voor de verkoopcijfers?

Consumentenpercepties van gepersonaliseerde advertenties
2. Gepersonaliseerde advertenties – wat weet de consument ervan en hoe beïnvloedt dit gedrag?

Duurzaamheidscommunicatie via bedrijfswebsites
3. Het communiceren van de “triple bottom line“ via bedrijfswebsites

Authenticiteit van social-media- influencers
4. De rol van authenticiteit in influencer reclame

Klandizie verbeteren door kunstmatige intelligentie
5. AI-gestuurde communicatie in de winkel voor betere klandizie

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.