rood boekje

SWOCC Selectie 2022 - 1

Publicatiedatum: 15 | 03 | 2022
Delen:

In de eerste SWOCC Selectie kwartaaluitgave van 2022 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor praktische toepassingen in het marketing en communicatievak op het gebied van crisiscommunicatie, brand engagement op social media, productlabels, politieke uitingen en merkportfolio. Lees de losse artikelen, of download hieronder de gehele PDF.

INHOUD:

De waarde van merkfans binnen crisiscommunicatie
1. De waarde van merkfans tijdens een crisis: het appeltje voor de dorst

Brand engagement op social media
2. Hoe je het zegt maakt het verschil, vooral op social media

Productlabels en het belang hiervan
3. De kracht van consistentie in productlabels

Politieke standpunten innemen als merk
4. Boycot of Buycot? – Dat is de vraag

Strategieën bij merken uitfaseren
5. Snoeien in plaats van groeien: hoe op succesvolle wijze merken uit een portfolio te werken

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.