rood boekje

SWOCC Selectie 2021 - 3

Publicatiedatum: 12 | 10 | 2021
Delen:

In de derde SWOCC Selectie kwartaaluitgave van 2021 presenteren we vier samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor praktische toepassingen in het marketing en communicatievak op het gebied van internal branding van CSR-beleid, glanzende productverpakkingen en andere materiaaleigenschappen en groene marketingcommunicatie.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:

Verpakkingen: een battle tussen een glanzende uitstraling en vertrouwen
1. De spanning tussen een glanzende uitstraling en vertrouwen

Hoe CSR-beleid bijdraagt aan betrokken medewerkers
2. Hoe het activeren van CSR-beleid kan leiden tot betrokken medewerkers

Hoe tast de aankoopintentie kan beïnvloeden
3. Aanraken is raken

Milieuwaarden en emotie in groene marketing: wat is het effect?
4. De kracht van milieuwaarden en emotie in groene marketing

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.