rood boekje

SWOCC Selectie 2021 - 2

Publicatiedatum: 15 | 06 | 2021
Delen:

In de tweede Selectie kwartaaluitgave van 2021 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor praktische toepassingen in het marketing en communicatievak op het gebied van big data voor luxe merken, CSR-spillover effecten, humoristische reacties van bedrijven, online zoekgedrag en vermenselijking in CSR-communicatie.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:

Big data voor luxe merken
1. Social media voor luxe merken: creëer impact met big data

CSR-spillover effecten
2. CSR-spillover zet de concurrentie op achterstand

Humoristische reacties van bedrijven
3. Humoristische reacties van bedrijven bij online klachten

Online zoekgedrag
4. Online zoekgedrag: voorspeller, of ook beïnvloeder van gedrag

Vermenselijking in CSR-communicatie
5. Effectiviteit van vermenselijking in CSR-communicatie

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.