rood boekje

SWOCC Selectie 2021 - 1

Publicatiedatum: 16 | 03 | 2021
Delen:

In de eerste Selectie kwartaaluitgave van 2021 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing en communicatievak op het gebied van gepersonaliseerde advertenties, webcare, merkbeleving bij franchiseorganisaties, merkactivisme en green messages. 

INHOUD: 

Gepersonaliseerde advertenties
1. Gepersonaliseerde advertenties in het openbaar: succesvol of bedreigend?

Webcare
2. Hoe breng ik de kwaliteit van mijn webcare in kaart?

Merkbeleving bij franchiseorganisaties
3. Merkbeleving van franchisenemer versus franchisegever

Merkactivisme
4. Leidt merkactivisme tot versterking of beschadiging van het merk?

Green messages
5. Wat je moet doen als je de groene claim wilt maken voor je merk

Log in om de SWOCC Selectie 2021 – 1 te downloaden.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie