rood boekje

SWOCC Selectie 2021 - 1

Publicatiedatum: 16 | 03 | 2021
Delen:

In de eerste Selectie kwartaaluitgave van 2021 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing en communicatievak op het gebied van gepersonaliseerde advertenties, webcare, merkbeleving bij franchiseorganisaties, merkactivisme en green messages.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD: 

Gepersonaliseerde advertenties
1. Gepersonaliseerde advertenties in het openbaar: succesvol of bedreigend?

Webcare
2. Hoe breng ik de kwaliteit van mijn webcare in kaart?

Merkbeleving bij franchiseorganisaties
3. Merkbeleving van franchisenemer versus franchisegever

Merkactivisme
4. Leidt merkactivisme tot versterking of beschadiging van het merk?

Green messages
5. Wat je moet doen als je de groene claim wilt maken voor je merk

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.