rood boekje

SWOCC Selectie 2020 - 3

Publicatiedatum: 22 | 09 | 2020
Delen:

In de derde Selectie kwartaaluitgave van 2020 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing en communicatievak op het gebied van merkdesign en merknamen, het creëren van merkwaarde in het digitale tijdperk, livestreaming winkels en storytelling in B2B.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:

Merkdesign en merknamen
1. Merkdesign brengt culturen over grenzen heen
2. Een sterke merknaam bevat soundsymboliek

Merkwaarde creëren in het digitale tijdperk
3. De waarde van het corporate merk voor digitale groeibedrijven

Live streaming winkels
4. Live streaming winkels: een offline ervaring in een online wereld

Storytelling in B2B
5. De potentie van storytelling in B2B

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.