rood boekje

SWOCC Selectie 2020 - 3

Publicatiedatum: 22 | 09 | 2020
Delen:

In de derde Selectie kwartaaluitgave van 2020 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing en communicatievak op het gebied van merkdesign en merknamen, het creëren van merkwaarde in het digitale tijdperk, livestreaming winkels en storytelling in B2B.

INHOUD:

Merkdesign en merknamen
1. Merkdesign brengt culturen over grenzen heen
2. Een sterke merknaam bevat soundsymboliek

Merkwaarde creëren in het digitale tijdperk
3. De waarde van het corporate merk voor digitale groeibedrijven

Live streaming winkels
4. Live streaming winkels: een offline ervaring in een online wereld

Storytelling in B2B
5. De potentie van storytelling in B2B

Log in om de SWOCC Selectie JAARTAL – UITGAVE te downloaden.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie