rood boekje

SWOCC Selectie 2020 - 2

Publicatiedatum: 02 | 07 | 2020
Delen:

In de tweede Selectie kwartaaluitgave van 2020 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing en communicatievak op het gebied van crisiscommunicatie, MVO, luxeproducten, merken en muziek en celebrity endorsement.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:

Crisis als gevolg van een valse beschuldiging
1. De verdediging is de beste aanval 

MVO in een controversiële sector
2. MVO in een controversiële sector: een evenwichtsspel

Duurzaamheid en luxe aankopen
3. Hoe millennials omgaan met duurzaamheid bij luxe aankopen

Merken en de juiste muziek
4. Een gemeenschappelijke terminologie voor merk en muziek

Celebrity endorsers
5. Waarom celebrity endorsement werkt

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.