rood boekje

SWOCC Selectie 2019 - 4

Publicatiedatum: 01 | 12 | 2019
Delen:

In de laatste Selectie kwartaaluitgave van 2019 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing- en communicatievak op het gebied van reputatiemanagement, retail management en branding, en product placements.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
– Woord van de redactie – 

Reputatiemanagement

1. Lig je onder sociaal vuur? Vecht terug!
2. Als je MVO als wapen inzet, kan het ook leiden tot een boomerang-effect

Retail en branding
3. Maak van retailverkopers je merkambassadeurs
4. Luxe merken en de deeleconomie: wel of geen match?

Product placements
5. Hoe een product placement op tv zelfs de reclame-schuwe consument bereikt

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.