In de derde Selectie kwartaaluitgave van 2019 presenteren we maar liefst acht samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing- en communicatievak op het gebied van merkwaardering, merkextensies, branding, en nieuwe technologie. Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.
INHOUD:
– Woord van de redactie –
Liefde en waardering voor je merk
1. All you need is brand love
2. Goed winkelpersoneel versterkt de waardering van je webshop
Merkextensies
3. Pokémon Go: een merkextensie met Augmented Reality-technologie
4. Versterk je merk met verticale lijnextensies
Branding en strategie
5. Branding binnen de publieke sector
6. Merken die hun ziel verkopen
Nieuwe technologie en de toekomst van merkcommunicatie
7. Hoe machine learning helpt bij het doorgronden van klantbehoeften in user-generated content
8. Relaties opbouwen met spraakassistenten en ontwikkeltips