rood boekje

SWOCC Selectie 2019 - 2

Publicatiedatum: 01 | 06 | 2019
Delen:

In de tweede Selectie kwartaaluitgave van 2019 presenteren we zeven samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing- en communicatievakgebied.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
– Woord van de redactie –

Communiceren via social media
1. Wat te doen als je in een social mediastorm belandt
2. Wat social media je kan vertellen over de consumentenervaring van je merk

Merkmanagement
3. Strategische inzet MVO voor het optimaliseren van brand equity
4. Groeistrategieën: Hoe lijnextensies een moedermerk kunnen verzwakken

Merkidentiteit
5. Het gebruik van grote en kleine letters in de merknaam
6. Co-creatie van merkidentiteit: dynamiek tussen merkmanagers en de merkcommunity

Artificial Intelligence
7. Artificial intelligence, wat is het en hoe beïnvloedt het ons?

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.