rood boekje

SWOCC Selectie 2019 - 1

Publicatiedatum: 01 | 03 | 2019
Delen:

In de eerste Selectie kwartaaluitgave van 2019 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing- en communicatievakgebied.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
Woord van de redactie

Communiceren via social media
1. Hoe ontwerp je een effectieve CRM campagne?
2. Communiceren over MVO op social media? Doen!
3. Bekendheid van luxe merk bepalend voor visuele strategie op social media

Reclamestrategie
4. Het ironische effect van transparantie: fotobewerking in advertenties
5. Creativiteit in reclames: meer of met mate?

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.