rood boekje

SWOCC Selectie 2016 - 3

Publicatiedatum: 15 | 09 | 2016
Delen:

In deze derde editie van Selectie 2016 aandacht voor twee onderwerpen: consumentenkracht en merk & associaties. In totaal zijn er vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen samengevat. Lees de losse artikelen, of download hieronder de gehele PDF.

INHOUD:
Woord van de redactie

Consumentenkracht
1. Online klant-tot-klant-interacties als middel voor serviceherstelMarketing Intelligence & Planning
2. Hoe merkauthenticiteit door productpassie wordt bepaaldPsychology & Marketing

Merk & associaties
3. De mogelijkheden van geautomatiseerd imago-onderzoek via TwitterMarketing Science
4. Waarom bekende merken moeilijker te onthouden zijnEuropean Journal of Marketing
5. De rol van creativiteit in zakelijke campagnesIndustrial Marketing Management

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.