rood boekje

SWOCC Selectie 2016 - 1

Publicatiedatum: 10 | 03 | 2016
Delen:

In deze eerste editie van SWOCC Selectie in 2016 zijn vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen op het gebied van merk- en marketingcommunicatie geselecteerd en op beknopte wijze voor je samengevat. Lees de losse artikelen, of download hieronder de gehele PDF.

INHOUD:
Woord van de redactie

Retailmarketing
1. Hoe meer keuze hoe beter! Of toch niet?International Journal of Research in Marketing
2. Wat is het beste type webdesign voor je online winkel?International Journal of Research in Marketing

Reclamestrategie
3. Hoe de verticale positie van een boodschap de interpretatie beïnvloedtJournal of Consumer Research

Mediastrategie
4. Herhalen van reclames: Wanneer is genoeg echt genoeg?Journal of Advertising
5. De consument als online mediaplannerJournal of Consumer Psychology

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.