rood boekje

SWOCC Selectie 2015 - 4

Publicatiedatum: 30 | 09 | 2015
Delen:

SWOCC Selectie 4 presenteert vijf actuele wetenschappelijke artikelen. Zowel artikelen die twee veel bediscussieerde onderwerpen – authenticiteit en social media – meer betekenis geven als onderzoeken naar een aantal communicatiestrategieën komen aan bod. Lees de losse artikelen, of download hieronder de gehele PDF.

INHOUD:
Woord van de redactie

Waardevolle betekenisgeving
1) Typologie voor effectieve socialmediamarketingBusiness Horizons
2) Authenticiteit onder de loepJournal of Consumer Psychology

Effectiviteit van communicatiestrategieën
3) Het halo-effect van MVO – Journal of Consumer Research
4) Celebrities in reclame: voordeel of vampire?International Journal of Research in Marketing
5) De optimale mediamix bepaald door experience trackingJournal of Retailing

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.