rood boekje

SWOCC Selectie 2015 - 3

Publicatiedatum: 11 | 06 | 2015
Delen:

SWOCC Selectie 3 presenteert zes actuele wetenschappelijke artikelen. De thema’s die aan bod komen zijn gevarieerd maar er is een duidelijke tweedeling te maken tussen enerzijds artikelen die focussen op (de ervaring van) klanten en anderzijds artikelen die redeneren vanuit kansen voor het merk. Lees de losse artikelen, of download hieronder de gehele PDF.

INHOUD:
Woord van de redactie

Klantbenadering
1) Is viral marketing voor functionele producten mogelijk?Journal of Marketing
2) “Bekijk ook”: Hoe organiseer je een winkelassortiment?Journal of Retailing
3) Voor klachtafhandeling bestaat geen standaardrecept – Journal of Retailing

Merkstrategie
4) Merkextensies dempen het risico van innovatieJournal of Business Research
5) De schaduwkant van co-branding – Marketing Letters
6)
Monitoren van advertentiewaarde een nuttige investering – Journal of Advertising

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.