Ter ere van haar tienjarig jubileum trakteert SWOCC haar begunstigers op het het SWOCC-pak! Drie boekjes over de drie belangrijkste ingrediënten van SWOCC: Mensen, Begunstigers en Onderzoek. De afgelopen tien jaar SWOCC voor u verpakt!
Het drieluik biedt een mooi overzicht van tien jaar SWOCC, hoe het allemaal is ontstaan, wie zich ervoor hebben ingezet en welke bedrijven de stichting altijd hebben gesteund. Maar SWOCC zou SWOCC niet zijn als dit jubileumwerk geen inhoudelijk tintje zou hebben. Het boek ‘Onderzoek’ bundelt tien jaar SWOCC onderzoek en biedt hiermee een praktisch naslagwerk. Met handige samenvattingen, een lijst met definities van belangrijke marketingcommunicatiebegrippen en een index met begrippen die behandeld worden in één of meerdere SWOCC publicaties. Zoek het gewenste onderwerp, kijk in welk onderzoek er iets over is geschreven en pak de betreffende publicatie uit de kast.
Onderzoek: Wetenschap als fundament
In ruim veertig publicaties en bijna twintig Wetenschap-Praktijk Ontmoetingen heeft SWOCC de afgelopen tien jaar gebouwd aan een wetenschappelijk fundament voor de communicatiepraktijk. Dit boek is een overzichtelijk naslagwerk van tien jaar SWOCC onderzoek.
De publicaties zijn ingedeeld in negen thema’s: merkfunctie & merkwaarde, accountability, reclamestrategie, imago & identiteit, merk als mens, merkstrategie, geïntegreerde communicatie, aandacht & likeability en media. Zo is per interesseveld na te gaan wat SWOCC erover heeft gepubliceerd. Het boek bevat overzichtelijke samenvattingen van alle publicaties, met informatie over wat u in de praktijk met het onderzoek kunt.
Wil je de SWOCC jubileumuitgave thuis, bestel dan hieronder de publicatie. Nog geen begunstiger? Klik hier voor de mogelijkheden.